اما ...
ما زیادی دیوانه شدیم
دیوانه که باشی
خودت هم نخندی
زخمهایت می خندند !
#رسول یونان
پ.ن: یه دیوونه منم که اینجا مینویسم ، یه دیوونه هم اون رهگذرانی که گاهی یکبار از اینجا عبور میکنن و میگن مخاطبت کیه؟
+ نوشته شده در چهارشنبه هشتم شهریور ۱۳۹۶ساعت ۷:۱۷ ب.ظ  توسط بابامهدی |

